cause your X is equal to my Y

detta är väl då lite sent kanske, men vi var ju iväg på STUDENTKRYSSNING. och jag tänkte då.att jag ska lägga upp lite bilder. fast jag kom nyss på också att klockan är mycket och att det är för många bilder att lägga upp. såååå
jag gör det en annan dag.toppen! really

istället bjuder jag på lite annat mojs. sådant som kan(eller inte kan) vara kul och intressant för er som läser att se.





lite mobilbilder som annars nästan aldrig kommer upp, om ens inlagda från mobilen till datorn. den är ju närmast till hands om någonting trevligt händer och man inte har med sig kameran! toppentoppen.

JUST DET" JAG MÅSTE JU BERÄTTA.

när jag och mama var ute och övningskörde såg vi FEM älgar. 5 alltså! helt galet. prettyy frikkin awesome skulle jag vill säga faktiskt! först kom det två över vägen, sen kom det ytterligare tre stycken. mycket coolt :) fem stycken på samma gång. woopwoop.

godnatt

heeeejrrrå!


Kommentarer
Postat av: SS

Gogogogogo.....! Det finns (fanns) en "vägkrog" i närheten av Lidköping? som hette 3 älgar;-) ok, inte riktigt rätt (antalsmässigt menar jag) men ändå!



/SS

2010-05-20 @ 18:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0