spending time with my friend is always my best moments

sitter och kikar på the boat that rocked och märker att jag borde gå och lägga mig. i vanliga fall har jag sovmorgon och börjar kl 11.45, imorgon ska jag till tandläkaren 9.10. happily ever after not.

igår när jag satt i albins rum så tittade jag ut genom fönstret av ren slump, ni vet, ibland gör man ju det, tänker lite på  något och sen tittar man bort igen. men när jag tittade ut genom fönstret så möttes jag av ett jätte fint ljus. det var hur fint som helst, såg ut som att solen hade slagt ner bakom huset och fattat eld nästan (mindre fint) och det såg så coolt ut.


igår kom farmor och åke på besök också! mycket trevligt, som varje gång.  vi hade ingenting att bjuda på till kaffet så jag drog ihop lite muffins som vart fruktansvärt goda faktiskt :o mmHm. plus att dom vart perfekta, alltså, inte för hårda eller något och så går det lätt att få av pappret. i must say im pretty proud of myself.


ser ut som att bilderna jag ville ha med i detta inlägg får lov att komma med imorgon eller så. lägger väl in dom i samma inlägg i guess.

godnatt and may you all have a wonderful next day! (imorgon,måndag).

hejrrååå

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja Malin, bakverken var smarriga! Direkt från ugnen komna, dom nästan smalt i munnen...Bra och SNABBT jobbat! Kul också, som alltid med en liten pratstund. På onsdag (jag tror det var då) blir det Behrn Arena kanske ses vi då?! Kram, kram!

2010-05-10 @ 09:14:54
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

Goda muffins!! Läckert foto, på kvällsbilden där!!!

Kanske skulle göra sig som fondvägg i "nya" köket?



/SS

2010-05-20 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0