oj, är det jag som uppdaterar bra?

not really. MEN jag ska fatta mig kort. för det är way past bed time och jag ska upp och jobba imorgon. okokok.

jag hade en jättetrevlig kväll med rebecca igår. jag hade HIGH HEELS på mig. jag fick låna ett par av henne.
det var JÄTTEROLIGT att gå runt i sådana. jag ska köpa mig ett par high heels snart tror jag. det gäller att hitta sin typ av high heel man tycker är snygg och som man känner sig comfortable i. och jag gjorde det.

sen ska bara pengarna rulla in så att jag kan köpa ett par sådana fina skor. jag har hört och sett att skor inte är så billigt? kan det stämma.. allt i världen är väl billigt nu för tiden. hjälp.








SUPER-SERIOUS

ha en fin fredag. hejhej hejdå.

Kommentarer
Postat av: jessica

du är så snygg kvinna! PUSSS!

2010-10-08 @ 23:16:54
URL: http://www.acissej.devote.se
Postat av: Anette

Ha en trevlig lördagkväll, o ni partypinglor;)

Kraaaaaaaaaam <3

2010-10-09 @ 22:33:51
Postat av: Mormor

Jag måste säga att ni var ursnygga!

Fick ni vara ifred för alla uppvaktande killar????

Hur som helst...roligt att du bloggar igen.

Kraaaaam mormor och morfar(fast han har åkt på älgjakt)

2010-10-10 @ 17:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0