yeeHELLLEO!

såattee. Jag har tänkt mig att börja blogga lite. Kanske kan vara lite roligt. Vet inte hur ofta jag uppdaterar men siktar ju på att skriva om det något som är intressant och som jag tror att andra vill läsa. Men eftersom att ingen gör det så får vi se hur det blir. TOPPEN!

Jag har flyttat hemifrån. För ett bra tag sen i och för sig. Men nu känns det mer riktigt. Jag har ju flyttat ihop med min älskade!! UNDERBART. Jag är så kär. Så himla himla himla KÄR! Det är en fantastisk känsla och hoppas att jag aldrig blir av med den. Vilket känns HÖGST O-troligt med den kille jag lever med.

Jag bor alltså numera inne i stan på norra sidan. Med Pontus Nilsson. My one and only. Faktiskt.

Och vi fyller snart år och då är det dags för KALAS. Jag som då fyller den 8e december och Pontus den 17e. Kalas i rad.

Just för tillfället så bakar jag, eller jag har kakan i ugnen. UNDRAR OM DET BLIR GOTT!? Hoppas, ska ju trots allt bjuda på det när kalasen kommer. Pontus jobbar över till kl 22 för han ska jaga imorgon och fick inte ta ledigt.

 så här kära är vi.

NEEEJ jag bara skojade.

vi är så här KÄRA:


tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0