Möller Bil

Yes, there is where I am right now. on my break. Ringer i och för sig nästan ingenting idag över huvudtaget så det är som att ha rast i 5,5 timmar. Dessutom håller dom på och bygger om här utanför så parkeringen finns ej kvar, den är förflyttad runt till andra sidan av huset, så det kommer nästan inga kunder genom vanliga entren heller. alltsÅ: väldigt lugnt i hela huset.

Jag har ju under mitt livs gång kommit på att jag väldigt gärna skulle vilja ha katt och hund. typ. 3 katter och en stor hundgård. NEJ JAG BARA SKOJA, inte en hundgård, det är ju Pontus som vill. Men en egen hund som är bara min vill jag ha. Och varför då? jo för att Pontus och jag vill ha olika hundar. han vill ha fula, tråkiga jakthundar medan jag vill ha en söt, fin sällskapshund :) COSY!

 SÅ SÖT!

 VILL HA VILL HA VILL HA! även fast det här är en jakthund så vill Pontus inte ha en sådan. det går absolut inte att förhandla om detta.. SUCK

 så otroligt fin kattras!

 den här rasen är också helt fantastisk enligt mig!

 abessinier! lik rasen innan fast korthårig. hittade ingen bra bild på en vuxen katt så fick bli kattungar i dess olika färger. SUPERFINA!

meeeeeeeen som i mitt fall som ICKE SA NICKE har råd med dessa underbara raskatter så är mitt val helt klart en "garfield" = "katten gustav" för dom som ej vet, alla mina JÄTTEmånga läsare.

och vad det gäller hund.. en hund kan ju kosta lite mycket som en av dessa katter jag lagt ut på bild så egentligen skulle det väl kanske kännas mer värt med en vovve, men jag gillar katter bättre alltså♥

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0