lillebror på besök

.. som har somnat i soffan, sötisen! :)

vi har kollat på melodifestivalen ikväll och jag ÄLSKAR melodifestivalen. det är nog mitt favoritprogram nästan! förmodligen för att jag tycker så mycket om musik som jag gör, och schlager över huvudtaget. FANTASTISKT.

jag har köpt nya skor. är verkligen jätte nöjd med dom. ruskigt snygga. det är ett par jeffrey campbell kopior tyyyyp. har jag fått höra i alla fall. they are absolutely amazing och hade på mig dom för första gången idag när det var kalas som stod på schemat! plus ett inhopp på djursjukhuset med svante, stackarn fick ögat klöst av en kissekatt. MEN det var ingen större fara och svante ligger och sover i soffan med albin. cosy.

jag har också bytt hårfärg, kör på en gingerish för tillfället och jag diggar det rejält! får nog hänga kvar en stund till i mitt liv.


tråkigaste bakgrunden där hela jag är med, sorry för det


lite bilder där håret får lite mer rätt färg så som det ser ut på riktigt. ÄLSKAR också den nya västen jag har på mig på högra bilden.

puss och kram nu ska jag gå och lägga mig förmodligen. bädda ner albin också. haha han sitt-sover♥

Kommentarer
Postat av: Marie Ståhlberg

FINASTE SYSTERN i heeeeela lååånga väääärlden! <3 såååå jäkla snygga skoooor! sooo fluffy! <3 eller ja allt är ju bara SÅ snyggt!

2012-02-19 @ 19:15:40
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0