bästa lisan :)

igår kväll så vart jag helt plötsligt ensam. aa så jag fick till lisa! :D vad glad jag blev när hon bara: såklart du får! åh, toppen var det. heroes och godis och chips och choklad! det kan inte bli bättre :D ^^ hehe. OOAO OH OH, OH OH. I REALLYEEY... (CSI-introt) F ö r k u l :D jag åkte hem med bussen vid halv ett ungefär från lisa, då skulle hon vidare till mois och dom två ska upp på stan :D och later on, i´ll meet them och så ska vi se på tomas ledin, veronica maggio och vincent! åh så trevligt :) NU! ska jag ut och hjälpa min mamma med att rensa bort MYCKET grenar från häcken vi klippte ner.. och tro mig, det är mycket grenar och löv och hela kitet verkligen. ojojoj, och någon tycker jag är bortskämd för att jag får lite pengar för det! det är ju faktiskt avbetalning på min peace&love biljett! :o och trust me, det är ju inte så att dom ger mig hur mycket pengar som helst, dom ger mig ju en bra och rättvis lön. det håller jag med om, även om jag ibland skulle vilja ha mer. ajaaaa. what ever, den som tycker jag är bortskämd för att jag är den enda som hjälper till i trädgården våran kan bara vara tysta! -.- hejsvejs! :)<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

DET VAR SÅ HIMLA KUL :D

2008-10-04 @ 16:24:01
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0