Hej hallå!

Hej hallå! :)
idag gick vi i skolan till kl 13 ungefär. Dagen började med att vi fick instruktioner till att måla på stort papper som låg på golvet. denna aktivitet innehöll tre delar.
del 1: måla en man och en kvinna
del 2: ändra på bilden så att mannen och kvinnan tittar på varandra och utför en aktiviet
del 3: måla och beskriv var mannen och kvinnan är på för ställe, ett specifikt ställe.
alltså, det var inte den lättaste och inte den roligaste leken man gjort, ´men det dög absolut för en bra skolstart ändå! :)
efter det, fick vi göra två andra lekar. de var lite roligare. jag orkar inte berätta exakt vad vi gjorde men det var kul i alla fall.
sen efter det så åt vi lunch! det var spagetti och köttfärssås, hyffsad mat. jag gillar ju i och för sig inte spagetti och köttfärssås som skolan lagar. men man kan ju inte alltid få det man vill ha ^^
jag kommer hem och sätter mig en stund vid datorn, går senare till tv-rummet där albin sitter och tittar på barnprogram, ovanligt? nej nej, verkligen inte :)
jag somnar, så skönt! sen väcker mamma mig (älskar sättet mamma väcker en)och säger att mormor och morfar snart är här.
och till sist kommer dom och vi fikar lite, mumsigt ^^
nu sitter jag här och tittar på tv och skriver samtidigt, det är väldigt snajs att ha datorn nu igen!
pusssssss

Kommentarer
Postat av: Marie

vad gullig du är som berömmer mamma :) låter som en niceig dag. Eller? lööööv

2008-08-20 @ 20:17:01
Postat av: malin

hihi, ja men hon väckeren så lugnt och stilla liksom :) det är riktigt najs :D

ja det var en najsig dag :D pussss

2008-08-20 @ 21:07:23
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0