regnigt värre!

japp, idag så var det alltså lekar som gällde i hästhagen med media-laget! mycket trevligt tills det helt plötsligt började SPÖregna! i alla fall, när vi först kom dit, med cykel så trodde vi att vi var himla sena. men det visade sig att vi kanske inte var så sena^^ vi fick ställa oss på rad klassvis med ljusast ögon först och mörkast sist. jag stod längst fram i vår kö! (H) hahah. aa, sen så delades vi i grupper med två av varje årskurs. gruppen jag hamnade var en grejt grupp, vi äääääägde :o am i right, am i right? (citat från she's the man) vi hann att göra en del stationer och vi satte oss ner för att svara på några frågor i ett häfte, då kommer det. spöregnet.. oh shit! alla vart ju blöta helt igenom det fanns ju fan ingen kotte som var torr nånstans, synd! moa och jag börjar cykla hemåt. och eftersom lisa hade tagit sin cykel som jag fick åka med på så blev det till att jag sprang och moa cyklade, hennes packethållare var trasig! tyyypiskt, fast det tog oss inte lång tid innan vi bestämde oss för att ta bussen istället, så moa lämnade cykeln hos esa och sen åkte vi med bussen! skön var det att komma in i värmen och få ta sig de blöta kläderna.. uuhu. pappsen kom sen och hämtade mig för han var ändå inne i stan :) väldigt snällt utav honom eftersom att han fick vänta på mig ett tag! nu sitter jag här hemma och tittar på roliga videor på youtube och bara inväntar kvällsingen som kommer bli bra :) i love fridaysss :D

Kommentarer
Postat av: Anki

vill du veta en rolig sak? här är det sol :D

2008-08-22 @ 17:08:59
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Michan

Här är det uppehåll just nu. Skulle dock inte förvåna mig ifall himlen börjar spy ner vatten snart igen ;)

2008-08-22 @ 17:11:01
URL: http://gonewiththesin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0