seg dag som bara blir bättre :)

Hejsan :) idag har då jag varit i skolan, först var vi på WUC på föreläsning. ja, han vars duktig, men jag gillar inte det där med föreläsningar, och definitivt inte när de säger såhär: hej och välkommen, tack för att ni kommer, ja vi ska då ha en föreläsning på två timmar. mmm... kul? nej. sen åkte vi till vår skola och fick våra efterlängtade busskort ^^ sen.. bar det av till ett klassrum där en till föreläsning väntade oss. suck på den här dagen alltså! sen så när jag skulle åka hem så ringde mammsen och sa att hon och morfar var på stan och jag skulle få åka med :) schyssta bananer! morfar, han är en riktig klippa! han bjöd mig och mamma först på glass från McDonalds, i like :D sen, åker vi till statoil, och där köper han pengar till min telefon! åh vad glad jag blev. har inte haft pengar sen i mitten av juli. ohmygod, hehe. och det bästa var att jag fick 150 kr x 2! asbra, då kan jag spara den andra tills jag inte har några pengar längre ^^ för er som har comviq kompis förstår mig, right? :D sticker snart iväg för att sova hos moa med henne själv och lisa till imorgon då vi ska till hästhagen med media-laget och leka lekar och ha oss x) låter pretty good to me om man säger så :D nu ska jag gå iväg och fixa det sista innan jag åker! :) ses snart mois och lisen :)<3

Kommentarer
Postat av: Mr.K

Du har en bra blogg :)

2008-08-21 @ 17:27:18
URL: http://kimmen.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hej min underbara unge!

Vad roligt det var att läsa din blogg. Det låter som om det kommer från hjärtat, allt du skriver:)Speciellt det om din mamma...

Jag äääääällllsssskkkaaaarrr DIG!!!!

Kram mammsen

2008-08-21 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0