karlstad tomorrow(todayy) :)

Ja, så imorgon bär det av till Karlstad för att träffa en vän som jag inte träffat på ca 4 ½ år! Det ska bli ritkigt kul faktiskt :)
Låt oss bara hoppas att det går bra med foten och allting. Det gör fortfarande lika ont och nu har den till och med blivit blå.
Vi får väl helt enkelt hoppas att den blir bra snart, kanske är det därför den är blå? Jag har absolut ingen aning, har ingen som helst erfarenhet av stukningar av något slag. Men en sak vet jag, och det är att det här var en rejäl en och att det gör så förbannat ont!
Ni får en liten bild på fossingen som bevis!



TACK TILL TUSEN TILL FAMILJEN OCH VÄNNER I SKOLAN SOM HJÄLPER MIG NU NÄR JAG HAR FOTONT :)

Det känns så himla irriterande att man bara kan hoppa till dit man ska och göra det man ska och sen dra igen.. Inte kunna hjälpa till eller någonting! T.ex när vi ska äta, jag sätter mig bara och äter och går därifrån liksom.. ´jag kan inte ens ta bort efter mig själv! Mmm, så är fallet och det känns lite halvtaskigt faktiskt, men ja, jag kan ju inte göra mycket annat heller.

Det är tur att vi har studiedag från idag (onsdag) till fredag! Och en helg på det, det kan ta mig tusan inte bli skönare och mer passande för mitt tillstånd!  YA YA YA ! :)

Nu ska jag verkligen sova och sen upp och duuuschaa mig till en FRÄÄÄSCH BRUD!
och just det, jag har klippt mig en liten lugg! här får ni en bild på det med :)
let us pretend i don't have a face shall we? i alla fall på den här bilden, väldigt konstig "pose"!



Godnatt och Sovgott mina kära små läsare ^^
A lots and lots of hugss

Kommentarer
Postat av: deewie

den där foten såg ju inte ut att må så bra :/ haha

2008-12-04 @ 02:06:41
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: Anette

Gonatt å söv gött!

Kram mamsen

2008-12-04 @ 04:45:53
Postat av: SS

Ja, Karlstad blir det och för mig lite hockey!!!

Vi får linda och preparera med medicamenter så skall det nog funka bra.

Ciao

2008-12-04 @ 09:29:30
Postat av: Farmor

Hugaligen, vilken vurpa den foten gjort...Det går ilningar utmed ryggen när jag tittar på bilden...Men som "syster" sagt tidigare kanske lite Alvedon el. dyl. samt något stödförband kan underlätta Karlstadsbesöket? Pappa lär vara bra på sån`t, det fick han nog lära på GIH. Men Du, Bruden, luggen var inte så pjåkig..!! Tjingeling, vi ses S-N-A-R-T!!! Tills dess var rädd om Dej och ta väl hand om lilla fossingen!

2008-12-04 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0