Lördag kväll! :)

Jag sitter nu i tv-rummet och tittar på Speed 2: Cruise Control och den är riktigt bra! :) Jag har sett den förut men ändå är den fortfarande lika bra.

Igår var jag hos Malin Öhlin. Det var riktigt trevligt och vi åt tacos! För gott helt enkelt. Sen tittade vi på Idol och Poseidon. Poseidon var asbra! Och vi tittade på Sex and the City filmen också. Really nice evening om jag får säga de själv faktiskt :)

Idag så har jag bara varit hemma. Dagen började med att mamma ringde mig kl 8 på morgonen, jag sov kvar hos Malin och mamma hade jobbat natt så hon hade precis gått av för dagen och sen så kom hon och hämtade mig :)
Tack mamma för att du först skjutsade mig till Malin på kvällen och hämtade mig dagen efter! Jätte snällt verkligen :)

Och med det slutar jag min bloggning för ikväll!

GODNATT OCH SOVGOTT FELLAS! :)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja Du Malin, nu närmar sig "dagen D" med stora kliv! Med eller utan "elefantfot"Hoppas och tror den läker snabbt och att det värsta förstås är över nu. Efterdyningar får Du nog dessvärre räkna med ytterligare nån vecka (eller två..) Jag förstår att den finaste presenten kommer när Marie är hemma igen. Det skall bli stört-skoj att få träffa Er båda,ja allihop förstås, och det gör vi någon gång efter 15.00 i morgon måndag. Kram tills dess!

2008-12-07 @ 14:16:35
Postat av: SS

Fotogeni(c), x 2. Bra motiv och proffsfotograf kan bara bli superfoto?!

Kram

2008-12-07 @ 16:27:31
Postat av: olivia

myskatten nummer ett xD



saknar du mig lite!! jag saknar alla er också :]

och mr brendan är typ, min kompis, typ, och lite till :p

2008-12-07 @ 16:40:35
Postat av: olivia

visst ser basketsnubben riktig ut!!! :D

det är vaxmuseet, he he he. och nej inte kär xD bara kompisar "och lite till" u know. bara du som är kär här !!! :P

2008-12-07 @ 20:18:19
Postat av: Anette

Åh, du vet verkligen hur man "leker" fram en bra bild! Jag har sagt det förut och jag säger det igen -du ska nog bli fotograf:) Det är jättekul att du använder kameran så mycket! Inte för att jag trodde något annat i och för sig...

Varsågod! För skjutsen alltså:)I will allways be there for you:)

Kram och ett grattis i förväg!/mamma

2008-12-08 @ 04:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0