MARIE KOMMER HEM!

p>Imorgon kommer MARIE hem! ÅH jag är så lyyyyyckligg!
Gud så roligt och skönt att ha henne backkk! :)

Hon har alltså varit borta i 29 dagar tror jag det var,det är reeeeeedigt länge alltså!
Ja, och hon kommer hem på min födelsedag, det blir sååå great :)

Nu har jag snart precis städat klart hennes rum, eftersom att det har fått varit mitt rum den senaste veckan med tanke på foten så är det ju en självklarhet att jag städar det. right?! :)
Lyssna på sjuukt skön musik och städa går banne mig så jäkla bra ihop! a lot more fun säger jag bara :)

Nej, nu är jag klar och tänker lägga in bilder på min SYSTER för att hon helt enkelt är bäässstt!




Kommentarer
Postat av: Anette

Det är sååå skönt att ha två döttrar som gillar varandra så bra.

Jag älskar er jättemycket!

Kram mamsen, som även älskar er lillebror lika mycket - förståss!

2008-12-08 @ 04:09:36
Postat av: Farmor

Alla pratar bara om sina barnbarn, då har dom inte sett M-I-N-A!!! Ni är det bästa som hänt mej under de senaste 19 åren! Tomten myser där bakom knuten...och han TROR mej!

2008-12-08 @ 21:37:22
Postat av: Farmor

Alla andra pratar bara om sina barnbarn, då har dom inte sett M-I-N-A!!!!! Ni är det bästa som hänt mej under de senaste 19 åren....Tomten myser där bakom knuten, han tror mej...!

2008-12-08 @ 21:42:45
Postat av: Moa

nu ser det ut som ni adopterat henne, sjukt Brun :D men hoppas du haft en bra födelsedag kompisen. och din farmor har för rätt:)

2008-12-09 @ 00:01:01
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0