MIN DAG!

Igår var det min alldeles egna dag.
Den var riktigt riktigt bra! Marie kom hem och jag fick underbara presenter!
Jag fick ett påslakan och ett underlakan av farmor och Åke som jag hade önskat mig. De är så snyyygga! Och så fick jag pengar! :)
Av mamma och pappa fick jag en helt ny TELEFON! ÅHGUUUUD! Jag kan verkligen inte tacka er tillräckligt. Jag är så himla lycklig just nu i denna stund! Plus att mitt utvecklingsamtal gick jättebra också.
Lyckligast i världen GOD DAMN IT! :)
Och så fick jag en parfym av Marie. Åh jäklar var glad jag är! Det var en jäkligt bra dag!!

WIihihihiiii! ^^ åh, jag bara ler när jag skriver det här, så roligt! :)

Och idag så var hela skolan på Gustavsvik för att simma.. alla utom dem klasserna som är på praktik :)
Ja, det gick bra att simma och vi fick vara i äventyrsbadet också. Jag trodde ju att jag inte kunde göra så mycket nu när foten är lite wacko men det gick riktigt bra! :)
i och för sig enda tills jag tjongade i foten i en annan människa.. men strunt i det nu :D

Och här kommer det lite bilder som får avsluta! :)

   


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tror vi var lika glada allihop på Ditt "partaj" Det finns så många anledningar och det gäller att njuta här och nu. Allt fint "MYS-PYS" man mötte där hos Er värmde alldeles extra i det f.ö. lite trista "rusket" ute! Nu dröjer det ju heller inte sååååå länge till förrän vi åter är lite extra glada. Tomten brukar ju bidra med den glädjen! Sköt om Dej och Din "fossing" så ses vi snart igen!Krrraaaam!

2008-12-10 @ 14:44:25
Postat av: SS

Himla roligt att Du är nöjd med din dag! Inte nog med det, du har ju haft namnsdag både Tisdag och Onsdag! Grattis, Grattis!!

2008-12-10 @ 22:42:39
Postat av: Marie

Ja nu är du verkligen 17 år, yeeeehaaa :D tider går för fort :)Så roligt att vara hemma till familjen igen! Vilka fina presenter du fick! Bästa dagen! :D:D hihi, TACK så jätte mycket för att du följde med och hämtade oss/mig! Det var så roligt att se dig! hoppas att provet gick bra idag! Man kan inte göra mer än sitt bästa :) älskar dig!

2008-12-15 @ 12:47:39
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Deeeeewie

Svar:

Hahaha, Malin, min respekt för dig börjar sjunka otroligt mycket.



Vad är idomin?

2008-12-23 @ 01:53:44
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: Lisa

IDOMIN <3

2008-12-23 @ 04:11:01
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0