mitt Karlstad besök

Ja, idag har jag alltså varit ledig och tagit det hel-lugnt!

Jag gick upp runt elva snåret och åt lite brunch med pappsen. Det var gott med lite te och stekt ägg på macka :)
Efter det så gick jag och slappade lite till i sängen och efter en tjugo minuter eller så, så gick jag och duschade, och guees what, jag kunde gå i och ur badkaret helt själv! Stolt som tuppen.

Sen bar det av mot spegeln för att bestämma outfit vilket gick väldigt bra för jag hittade direkt vad jag ville ha på mig! :)
Sen till den andra spegeln för att kolla ansiktet och det fick lite spackel på sig, of course!

Och sen så bar det av, till Karlstad för att träffa min braiga kompis Robin. Som jag träffade för 4 ½ år sedan i Västervik på semester med Àsa!
Sååå komiskt .
Men, så i alla fall, det var riktigt kul!  Vi tittade på film, åt godis och drack coca! Pratade om massor med skoj. Very funny.
Vi gick faktiskt ändå bort till affären, och det gick brabra med foten. UTAN KRYCKOR. really good :)

Ja, så vi får se när nästa träff blir, förmodligen på Lovet right? :)

Och så åkte jag hem med pappsen som har varit på ishockey match, Färjestad - Luleå.
FÄRJESTAD VANN SÅKLART! Riktigt brabra :)
Tack för att du tog din tid pappa att skjutsa mig idag! 
YOU'RE THE BEST! <3

Pussss och godnattt på en asbra dag! :)

Här kommer det lite bilder från dagen!


 


                                                                 


Kommentarer
Postat av: Robin

Lovet blir!

Jävla söta bilder hörru ;)

2008-12-05 @ 00:36:32
Postat av: SS

Kul att allt gick bra !

Trevligt med sälskap i bilen för ovanlighetens skull, så det är jag som får tacke:-)

2008-12-06 @ 16:44:43
Postat av: olivia

jag tror jag älskar den sista bilden, den med hakorna, mkt fabuloso

2008-12-06 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0