hemgång snart då..

Då har det alltså snart gått 5 och en halv vecka i Chicago States och det har varit UNDERBART!
Men jag har i alla fall två hela dagar kvar på mig att göra något litet och mestadels..
håll i er nu..
PACKA! roligt :)
not!

Men nu ska jag skriva lite, och då menar jag lite för det är så jobbigt att skriva så mycket och det blir jobbigt för läsare att läsa så mycket text!

I fredags var trion och jag iväg på hard rock café och åt goooooooood mat! Coolt att få uppleva lite Hard Rock Café faktiskt :) Efter det gick vi på bio! Body of Lies hette filmen. Den var bra men lite väl seg i början tycker jag nog. Men i helhet så var den en bra thriller! Och just det, på Hard Rock Café fick vi en suuuupersnygg seritör! Rawwrr :) jag har ett kort på han och mig men det är på telefonen, hehehehehehe! stolt tjej med stort leende på läpparna :))

  


   

I lördags åkte jag och Annica ut till Smoliks, det var riktigt trevligt att träffa dem igen :D dock var inte alla där men Carol, Terry och Tim träffade jag. Kul! :) Vi fick en pumpa som vi ska skarva( säger man så) om vi får tid till det, sen åt vi pizza! :)
Sen blev det lite shopping på Kohls och och sears och marshalls typ :) Bra inköp.
Jag köpte en väska på Shoe Carnival tror jag det hette. Jag är riktigt nöjd :) Datorn får plats och allting! PERRRRFECT!






I söndags var jag nere i down town med Kathryn, Karins dotter. Karin är/var då min chef. Ja,så jag var iväg och shoppade lite med henne, det var kuligt! :) hon tycker min engelska är riktigt bra! wiihooo :D
Det blev ett himla bra inköp där säger jag bara, åh så nöjd jag är!



idag var det middag hos Karin för alla i balkomittén. Annica kunde inte komma för hon jobbade sent :( synd. Jag tycker i och för sig inte att det var något hon missade förutom maten då :) De pratade om saker de kunde ha gjort bättreoch hur dem ska lägga upp nästa års bal, och den kommer ju jag ändå inte vara med på så det var därför jag tyckte det var lite smått tråkigt. Men dem är så snälla och rara att jag vill vara där i alla fall!



Och imorgon blir det lunch med Håkan och Tim. sen måste Håkan jobba igen, så då ska jag och Tim checka in Navy Pier och Millenium park! haha, jag kommer att ha såå svårt att prata english liksom! x)
 Men vi hoppas på det bästa såklart!
Jag har ju klarat mig i fem veckor så det ska väl inte vara något problem..

PUSSS OCH GODNATTTTT! <3

Kommentarer
Postat av: SS

vi ses snart!!!!

2008-10-29 @ 00:21:01
Postat av: Jenny

oj din mammas syster , dom var riktigt lika !

2008-10-29 @ 23:32:58
URL: http://jennyembrant.blogg.se/
Postat av: Farmor

V-Ä-L-K-O-M-M-E-N H-E-M!

2008-10-30 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0