uppdatering, läs om ni orkar!

Vi kan börja detta inlägg med det dåliga som skett under veckan, vilket inte är mycket.
Jag har haft ont i huvudet exakt hela förra veckan, från måndagen den 29 september till måndagen den 6 oktober, vilket är idag! Mm, det är riktigt irriterande faktiskt.. Jag har fått hjälp av snälla Carol som är sjuksköterska, hon sa att jag har inte åkt på någon sjukdom eller något allvarligt, hon sa att jag skulle ta någon tablett som hette.. ehm... jag kommer inte ihåg vad den hette, men den skulle jag ta och sen skulle jag sluta dricka coca cola! :o
Ja, då får jag ju göra det, och för er som inte visste så är coca cola migränframkallande!
I alla fall, vi får väl se hur det blir nu när jag har tagit denna tablett.

Över det till roliga som hänt, vilken inte heller är så mycket, men mer än den där fula huvudvärken :) I onsdags var jag och Annica iväg till KOHLS. Det var sååå roligt ^^ vad mycket grejor (kläder & skor i mina ögon) dom har!
Japps, så det blir en bild på vad jag har shoppat därifrån lite längre ner serrni. Sen i lördags så var vi alla "fyra" iväg till kohls igen för att lämna tillbaka ena tröjan jag köpte för den var trasig, eller ja, jag bytte den till en icke trasig tröja.
Annica och Håkan köpte lite annat, Annica köpte en parfym som luktade jättegott! Det var jag som upptäckte den (stolt) Håkan hittade brallor.
Ja just det!
Jag hittade ju snyyggaassttee tröjan till Albin, men den har jag inte tagit kort på ännu. Men det kanske kommer sen då :) Vi åkte till Micro Center för att checka kameror.
Jag har nog bestämt mig för att jag vill ha en Systemkamera faktiskt..
Jag hittade ingen annan jag tyckte passade. Och ska man köpa sånt så är det ju perfekt att göra det just här nu när dollarn är låg, dock har den ju höjt lite grann sen jag har varit här, men detär ändå billigare.
Jag köpte mig 6 par vantar! två för 1.49 dollar! ohyes, it was so worth it!

Och nu har jag skrivit så mycket att jag knappt själv skulle orka läsa det.

Jag har provat på Starbucks Coffee också, dock var det varmchoklad med kaffe i typ.. men det är alltid en bra början! Right? Vi bowlade också i lördags, det var riktigt kul! Satte en strike det första jag gjorde! Fast jag förlorade hela alltihopa.. ha ha, GO MALIN
Vi åkte inte till Great America heller.. det regnade så vi tar det kanske nästa söndag istället :)

GODNATTTTTTT! <3

   
  

Kommentarer
Postat av: Farmor

Lilla "Fia", jag tycker det är trist att Du på denna korta(???!!) visit ska` behöva ha huvudvärk så många dagar. Kan verkligen Coca-Cola vara boven???I så fall kan det kanske inte vara omöjligt att göra nåt åt det?! Malin, jag tänker sååååå mycke` på Dej och jag säger det igen, jag önskar Dej allt väl där långt borta! Chopoholic (med reservation för stavningen)ger glans åt tillvaron! Hoppas nu att Du fått lindring för Dina besvär så Du kan njuta av alla intryck, roliga, tokiga, galna och kanske även lite lärorika...?? Vi ses, och det skall bli kul att få höra om allt! Krrraaaaaaammmmm igen!

2008-10-07 @ 18:04:06
Postat av: Marie

åh det låter så härligt alltihopa! förutom huvudvärken då! haha kanske ska passa mig för alla coca cola burkar jag köper hela tiden då! haha tror ju att jag har migrän ibland så.. tack för infon! :) gott gott att du shoppar jääärnet! :D I love it :) saknar dig så in i bängen ska du veta! älskar dig mest!!!!!!!!!!!!!! <3

2008-10-08 @ 21:36:02
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart man orkar läsa! Trots att du skriver såna tråkiga saker som att du har ont i huvudet... Nej, men allvarligt, det liksom sprudlar om dig och det du skriver. Har du det great over there, eller??! Det verkar inte som att du har det tråkigt direkt. Shoppar, shoppar, åker båt, fikar på "stan", bowlar, shoppar, byter det du shoppat.... Nästa gång du shoppar, får shoppa något till Lillfeldt också:) Och du, kul att du har bestämt dig för vilken sorts kamera du vill ha. Jag tror att det blir superbra! Instämmer i din systers kommentar; saknar dig så in i bängen, ska du veta!Älskar dig!Kram mamma

2008-10-09 @ 01:25:27
Postat av: SS

Tjena, min ena!

Jag ser redan fram mot nästa inslag här på bloggen.

Kollar nästan varje dag och hoppas på nyheter.

Men det bygger ju liksom upp stämmningen när man får vänta på nå´t gott också:-)

Kan tänka att du sitter vid datorn hela dagarna i "jobbet" så det är väl mkt bra att låta bli det när du kommer hem! Kan vara en källa till huvudvärken!! Om du kan så flytta bildskärmen så långt bort du kan, (så du ser texten bra fortfarande) bara någon decimeter kan göra stor skillnad om du får huvudvärk av skärmen.



Lycka till, kram!

Pappa

2008-10-10 @ 13:38:48
Postat av: Farmor

Hej igen min "Fia" I dag är det lördag och Du har avverkat tre hela veckor! Hua, vad tiden rusar på. Hoppas bara att Du mår ok. igen och att hälsan är efterhängsen..Förstår att av alla massiva intryck så kan det ställa till. Men Du, sjuksyrror är ett pålitligt släkte. Följ hennes råd så ska` Du se Du jagar huv.värken på flykten! Jag tror det finns ett antal här som startat nedräkningen för Din hemkomst...men ta tillvara varenda stund Du förmår, så Du kan proppa oss fulla av alla Dina upplevelser. Lycka Till med "sluttampen"! Älskar Dej, go`a tös! Kramiz från oss här på vischan!!

2008-10-11 @ 15:12:34
Postat av: SS

Hej,

Hittade denna info på pricerunner.se

Verkar ju helt ok!!

Höres



Min Lista Nikon D40x Black

10.2 megapixlar, 1x optisk zoom, 1x digital zoom, USB, Secure Digital, SDHC, 453.5 gram, 2.5 tum LCD m

2008-10-13 @ 16:41:35
Postat av: Jenny

omg vilken snygg tröja ! den cerisa där , shiiit . (avundsjuk som satan..) ha det bra malin ! Kram Jenny :D:D

2008-10-29 @ 23:29:48
URL: http://jennyembrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0