nytt (nya inköp)

hejsan svejsan!
igår fick jag ju min efterlängtade kamera! Den är riktigt najs och tar fina bilder. I och för sig har jag bara tagit kort inomhus än så länge men det är för att jag jobbar under dagen ni vet.
Yes ofc!
Ja,så det blir nog lite mer fotning senare när det börjar dra sig mot kvällen fast det fortfarande är ljust.
Och det är riktigt fint men kallt höstväder nu så vi får väl hoppas på några bra bilder. :)

Jag kan ju ge er ett litet smakprov om ni vill.. Haha, usch så töntigt det lät..

Här kommer en eller två bilder!
 Jag säger redan nu att det är ett på mig och ett på Håkan skulle jag tro för att, ja som sagt, bara inomhusbilder än så länge, och när jag är ute och tar mina andra bilder ligger ni fördmodligen och sover eller är på väg att sleepa. och nu funkar det inte att se bilderna stort när man trycker på dem så vi visst vänta lite tills jag kommit på vad problemet är!

Så bye bye!
See you soon :D

Kommentarer
Postat av: Moa

jag ser inga bilder alls!:) men vad är det för kamera du fått baby? :D<3

2008-10-22 @ 22:42:53
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback