shopping och great america

I lördag var jag, Annica och Lindsey ute och letade klänning till balen som håller hus på lördag! :) En riktigt trevlig dag!
Vi åkte ner till downtown som dem kallar det, vi gick på macy's.. VILKEN AFFÄR! Jag trodde jag skulle tuppa av! Hur kan en affär vara så stor?! Sju våningar stor affär.. ja, vad säger ni om det! Hela den här affären är alltså ett helt eget kvarter.
Helt sjukt säger jag bara! Här kommer det lite bilder från denna roliga lördag! :)
 
 
    
 

Igår (söndag) var jag och Håkan iväg till Great America! Oj, oj, oj :) vilket ställe! Vi hade bästa vädret så det var HUR MYCKET FOLK som helst.. synd på ett sätt för då var det långa köer att stå i till karusellerna.
Jag säger som såhär så förstår ni hur långa köerna var:
Vi hann att åka FYRA karuseller från det att vi kom klockan 12 på förmiddagen till det att vi åkte hem när det stängde klockan 9 på kvällen! Det är GALET! Men självklart hade jag ju roligt!! åhååå :) :) :) Den roligaste vi åkte var Ragin Bull och den fick vi stå längst i kö till.. ungefär en 2 timmar sådär, CRAZYYY! men ojjjjj vad rroolliigg den var!! sen kunde vi inte åka SUPERMAN för den blev det tekniska problem med efter att vi stått i kö till den i 1 timme.. riktigt trist!
Annars hade jag en riktigt kul dag där med.
När vi skulle gå hem så var det en parad som pågick så vi kikade på den, dom var utklädda såklart eftersom att det snart är halloween! Riktigt coolt :)
Här kommer det lite bilder från Great America, några är det inte vi har fotat för vi tänkte inte på det så mycket, så vi fick inte så många bilder ^^

    
   
 


EN BRA HEEEEEEEEEEEEEEELG! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

GUD vilken fin bal klänning du har köpt! VERY nice malin :) kan du ju ha på balen i 3:an med :D asa bra :D vad roligt att gå bal, eller vad det är du ska gå på ? :) hihi,



shyssta karuseller kan man ju säga! men viiilken väntetid! :P jaja, så är det in the united states of americattt haha de ska alltid vara värst :)



saaknaar dig! <3

2008-10-13 @ 23:58:52
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Skit kul!

Ricktigt fin klänning tycker jag också. Hoppas Ni får det kul på "festen":-)

Pappa

2008-10-15 @ 10:13:37
Postat av: Anette

Det vart visst lite mer än en balklänning den shoppingrundan. Men det är klart, är affären ett helt kvarter så kan man ju inte gå därifrån med "bara" en balklänning! Snyggt var det i alla fall, alltihopa:)Kram mamsen

Ps. var det kaffe i muggen med sugröret?!

2008-10-17 @ 02:43:00
Postat av: malin

till mammsen!



Inget på bilden är från macy's :)

klänningarna till vänster är från tjmaxx och resten från sears! allt om klänningarna kostade 350 kr tilsammans! jag kan inte klaga ^^



och tack, jag gillar det också jättemket! :)

nej, det är en smoothie! :D

2008-10-20 @ 02:34:41
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: KelocC

Hoppas du haft en underbar söndag.

Godnatt :)

2008-10-20 @ 02:37:09
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0