bästa dagen med bästa vännen!

idag har jag varit i skolan! när jag, moa c och lisa kommer in i klassrummet säger moa g och ebba att vi slutar halv tolv idag. åh gud så skönt! :) vi hade alltså, estetisk verksamhet och sen slutade vi, vi slutade till och med kl elva! det kallar jag gööötttttiigt. efter det så gick jag upp på stan med moa c och lisa för att köpa godis, mycket gott! sen så åkte jag och moa hem till mig och satt vid datorn och åt godis, gotttt ^^ lisa skulle sova här inatt men hon kunde inte, synd!<3 men det blir en annan gång :D idag i alla fall när moa var hos mig, det var så himla trevligt, vi brukar inte vara så särskilt mycket nu för tiden när hon har flyttat in i egen lägenhet, synd men det är ju skönt för henne att bo inne i stan :)<3 MYCKET ROLIGT HADE JAG IDAG BÄSTIS! även om vi inte gjorde något speciellt så var det liksom kul att bara umgås :D<3 LOVE IT, LOVE YOU, LOVE EVERYTHING RIGHT NOW! :D

   

Kommentarer
Postat av: marie

hej å hå, läser inte allt men det ser ut som du har det bra där ute i livet gubben :) mycket i görningen haha, skönt att du är hemma nu iaf. löööv ya!

2008-09-06 @ 23:31:19
URL: http://mariesthalberg.blogg.se/
Postat av: moa

Bästis,ingen är finare och bättreän dig! jag saknar våra dagar, bara hänga-och-dega-dagar! <3 det kändes så himlaskönt att bara vara viigen, bara vara vårt vanliga!<3 men jag hatar däremot denna jävla feberhuvudverk, om jag inte hade haft denså skullejag kastat mig på snabbaste buss till dig! jag skulle vilja få så som han i scarymovie ett, närhan ärpå bio toaletten! bara en snabbis, in och ut. uuusch, va dumt huvud jag har! :D love you bästan! ingenärså bra som du!!<3

2008-09-17 @ 15:49:02
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0