första dagen på jobbet

Idag så har jag varit på jobbet för första gången, och ja, det gick bra :) det vart himla varmt på eftermiddagen! Oh hjälp.. men det funkar för mig! Det har alltså varit runt 27 grader varmt under hela min vistelse här i chicago hittills och jag klagar inte ;) I lördags var vi nere i city kan man nog kalla det, och det var stort som satan :o åhgud, jag vart helt lyrisk när jag såg allt, men ändå lite rädd för det är ju som sagt stort! mycket folk och mycket trafik framför allt. Det är definitivt annorlunda än hemma :p så jag tänkte lägga ut lite bilder från lördagen :) added a little bit later: kom på att jag gick ju i sömnen inatt! :o jag hde stannat och pratat med annica i natt och jag mindes ingenting av det idag :s haha, kuligt x)

       

Kommentarer
Postat av: Marie

hej hallå bruden! du ser ut att trivas ser jag! NICIGA CLOTHES! va det den där randiga tröjan d mena från forever21 eller? :D haha fan vilken fet ekorre! :D:D 27 garder, inte fel!



fick du mitt sms om albins present? om inte så undrade jag om jag skulle köpa något litet till han här hemma, så att han får något liksom.. typ nått till fotbollen eller nått. kanske en ny fotboll för han har ju inga hela. eller vad säger du?



hälsaaaa, misss yooou <3

2008-09-23 @ 23:53:39
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Synd att du svär så Marie:(

Kul dock att du tänker på syrran:)



Howdy Malin förresten!

kul med bilder och en dagbok att följa här!!



Vi hörs, Kramar

2008-09-24 @ 13:34:42
Postat av: Marie

förlåt pappa för att jag svär! ska tänka på det!



heeej mallinovic :D

okej okej, men du kanske kan köpa nån bionicle eller något annat som inte finns här liksom? någon leksak eller kläder eller nått.. annica kanske kan hjälpa dig :)

hoppas det går bra!



nu har jag sagt till morfar och pappa och några att dom kan gå in på din blogg om dom vill se lite kort och så, hålla sig uppdaterade lite :D haha bara så du vet :)



jag saknar dig jätte mycket! vad får du göra på jobbet då?



älskar dig! puss puss puss puss

2008-09-25 @ 00:28:37
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Trollmor

Hej på dig min "lilla" trollunge! Som sagt, det verkar som att du har det ganska bra over there, förutom den mexikanska maten då... Sköt om dig och ha riktigt KUL!!! Kram Trollmor

2008-09-25 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0