hejsan svejsan :)

Idag i skolan var det tråkigt som fan säger jag bara! Oh hjälp.. aa, men i alla fall så när vi hade slutat skolan så gick jag och moa hem till henne och chillade lite innan jag skulle iväg för att klippa mig. och jag tänkte mig att jag skulle klippa mig kort för att få bort det slitna, vilket var väldigt mycket! Ja, så jag sa till frisören att jag ville ta bort mycket hår och ha jämnlångt hår, och eftersom att jag redan har uppklippt hår så kommer det med tiden typ. Men det vart inte så bra som jag ville att det skulle bli egentligen, för nu vart det inte så snyggt när det är längre där bak faktiskt, men det går ju i alla fall att sätta upp håret om jag har så! snart är det filip och fredrik! :D wiho! pusssssss
och en bild på moa och mig från liseberg förra  året :)


Kommentarer
Postat av: Marie

saknar dig redan!! skönt att höra att du kom fram välbehållen, hur gick resan? sliten eller.. älskar dig!

2008-09-19 @ 23:54:20
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0