in the united states :)

jag har äntligen kommit fram till u.s.a till min moster där jag ska praktisera och bara ta det lugnt! flygresan gick finemang, det var lite lyx för mig tycker jag! jag kunde titta på 10 olika filmer när jag ville och lyssna på jättemycket blandad musik, det var inte alls dumt. maten var faktiskt ruskigt god för att vara flygplansmat, ni vet, det kan ju vara lite sådär med sån mat, men den var god! och nu har vi varit och ätit mexikansk mat på ett litet ställe, det var inte gott alltså, och det var synd för jag var riktigt hungrig.. och nu har jag ont i magen :/ men det gör inte så mycket, snart ska jag och annica skjutsa Håkan och deras kompis eric till någon annan kille som har pokerkväll, kuligt för dom :) jag och annica ska titta på fiiilm nrä vi kommer tillbaka!! Even better (H) <3 nu ska jag dra, tjing, pling, ding, dong en liten song om ´king kong! PUSSSSSS<3


Kommentarer
Postat av: Marie

härligt att höra att resan gick braa! vi var lite oroliga här hemma, eller rättare sagt mamma och pappa va ;) jag vet att du kommer klara det utmärkt! hur gick det med det där att du inte fick säga att du skulle praktisera.. eller vad sa du när dom frågade vad meningen med resan var? hoppas det gick bra iaf :) vart r du på bilden? lycka till nu babe! hälsa alla, seee yaa.. want to be ya! :) <3

2008-09-20 @ 10:59:10
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0