måndag och big huvudvärk!

Ja, som min rubrik, en ny vecka har börjat och med en stor huvudvärk som gjorde att jag fick åka hem och vila. Inte roligt. Jag borde egentligen inte sitta framför en datorskärm då men jag ska skriva kort idag eftersom att det inte har hänt särskilt mycket. Igår inhandlades lite nya grejor.
En rosa top
ett par skor 
en mössa

Det var ett riktigt kap om jag får säga det själv faktiskt, jag är helnöjd! tyvärr hittade jag inte maries i rätt storlek, men det finns väl flera affärer converse finns att köpa på. här kommer en eller flera bilder, jag har inte bestämt mig ännu!

Många kramar till er där hemma, jag saknar er!!!!

en bild på ett par sköna skor som jag definitivt inte skulle ha tanke på att köpa men verkligen prova!




Kommentarer
Postat av: SS

Wow!! Vilka spiror (ben) skorna va ju skitsnygga.

Men kanske inte din stil?? Jag hittade här hemma ett par Puma (typ era vita/gröna?) som går lite högre upp på foten, med GoreTex i! Verkade vara den perfekta kombinationen av vintersko och modesko?

Tror Marie såg den också!?

Saknar dig här hemma, men tycker fortfarande att det är skitkul att Du gör detn här praktiken!!

Hoppas att Du trivs med dina arbetsuppgigter och allt annat också förstås. Krya på dig med huvudvärken! KRAM PAPPA

2008-09-30 @ 17:31:50
Postat av: SS

Menade att Du kunde ju kolla om Pumaskorna finns där borta:-)

Du verkar ju shoppa en del. Ta det lugnt bara, Det är ju drygt 4 veckor kvar, och "bara" 2 väskor a 30 kg eller nåt??

2008-09-30 @ 17:49:11
Postat av: moa

MALLIS! precis som papsen säger så har du världens ben och passar bra i skorna! lite höga, men dom sitter som gjutet!;) saknar att inte ha dig i sverige, att inte ha dig hemma och att inte kunna höra din röst! din humor brukar ju vanligtvis lysa upp min vardag! hälsa alla!

2008-10-01 @ 19:29:46
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0