ännu ett inlägg.

Ja, men det vände från det dåliga till det bra.

Jag och Jessica åkte till Eskilstuna med några ettor och tre lärare från skolan för att prata med en annan John Bauer skola. Det var riktigt roligt faktiskt. Eller mer trevligt kanske man ska säga.
Först tänkte jag att jag inte skulle ha något att säga, men det blev bra ändå. Så det var kul att åka iväg på det.
Jag sitter för tillfället och lyssnar på riktigt skön musik, fast egentligen är ALL musik skön just nu, för jag är på riktigt MUSIK-humör! Och det är så himla toppen när man är på det humöret.

Jag tänkte liva upp bloggen med en bild som jag tagit på mig själv, fast.. liva upp vet jag inte om jag gör.
Men anledningen till att jag lägger in den är för att man ser att jag har.. oh, ni undrar vad det är..
Och jag skriver snart...  Ho ho ho  ho.

Freckles!!!

Here you gogo :)
n

peace och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Helbra bild ju!!!

2009-04-17 @ 04:45:05
Postat av: Anette

Jag gillar dina fräknar! Men det vet du ju :)

Kram mamsen

2009-04-18 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0