FARMORS KALAS!

Idag hade farmor kalas för hon fyller 70 bast på torsdag!
Trevligt att träffa alla igen och sen låter jag bilderna tala för sig själva, how about that? :)


Herrskapet










Den goda maten









glada människor...



Kim trollkarl och Linda






Pappa och Gun-Britt



Kim Trollkarl och Erik






Kim trollkarl och Albin









God efterrätt









Mamma och P-O









Alla utom jag



Vår present till Farmor (och Åke)



Emma



Emil



En bild på Selma får avsluta det här inlägget.

En supertrevlig dag Farmor!
LYCKAT-T-T!

peace!

Kommentarer
Postat av: Farmor

TACK goà Malin för Ditt deltagande under gårdagen! Dina jättefina bilder(som alltid)har jag kopierat (utan att fråga....)dom är mycket bättre än mina egna! En oförglömlig dag tillsammans med de käraste man har, har sin givna plats även i mitt fotoalbum. Du är en liten pärla, och jag älskar Dej! KRAM!

2009-04-14 @ 09:20:02
Postat av: SS

Strålande sammanställning av en strålande dag!

God mat, trevlig underhållning och frammförallt gött fölk!!

Kram

2009-04-15 @ 14:18:49
Postat av: Malin

ja det var en riktigt trevlig dag! :)



tack för att du hjälpte mig att ta kort!!

2009-04-15 @ 17:16:55
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: moa

jag och mamma kollade på bilderna förut, riktigt fina - och ni ser ut att ha haft en kul dag! :)

2009-04-16 @ 00:56:09
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0