mys hos mois, och kattisar hemma

Igår åkte jag in till stan och träffade Moa :)  När jag kom dit hade hennes barndoms-kompis Marcus och hans kompis Lucas kommit dit också. Trevligt, trevligt.
Vi chillade och tittade på film och skrattade!

Och Sagisen har fått kattisar!! så himla roligt, tre tror jag bestämt att det var :)
1 vit, 1 svart och 1 grå
Nu är det bara Leas kattisar som ska komma. Looking forward to it!

Nu ska jag gå och sno något att äta från Mois kylskåp.. SHHshHh.. säg inget till någon ^^

peace!


en gammal goding!


Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

ha,ha ja det där var en fin bild:)

va mysigt med kattungar

hälsa familjen:)

Nina

2009-04-19 @ 13:47:06
Postat av: moa

usch för gammal goding <3



men kylskåpet är all yours baby! :D

2009-04-27 @ 08:27:07
URL: http://moa-o.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0