en sån bra dag. snööö

praktik som vanligt oh yeye. sista veckan nu. ska bli trist att lämna mina små poolers på Soleo. föööör sköna! :D
marie och jessica kom in och åt! NAJSIGT. tycker jag :) jag fick äta med dom.
sen kom LISA när hon hade slutat, hon ba väntade på mig i en och en halv timme :o föööööör GOO!! :) bästaste lisa.
jag och lisa gick en sväng på stan i den så fint fallande snön! det var riktigt härligt att gå ute. sen kom marie och joinade oss. mycket trevligt!

jag har hittat en tröja som jag ska ha på mig på fredag! :D NAAAJS

här kommer den!

den glittriga tröjan alltsåååå. I LOOOOVE IT!

lite bilder på väg till bussen hem. maries kamera!




TACK FÖR HÄRLIG DAG ALLA MÄNNISKOR!

peace!


Kommentarer
Postat av: Lisa

snyyyyygging i tröjan alltså! :'D så fort jag kommer till frimis på fredag blir det ääännu mer party för då ska jag bjuda dig på öl och cider min vän! :*

2009-12-16 @ 22:37:21
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Farmor

Så vackra, glittriga och "juliga" bilder! Du och Marie glittrar, som alltid! Ha en trevlig Fredagkväll, och v-ä-l-k-o-m-m-e-n- på torsdag! T.o.m gammeltanten, den qnaziga ser fram emot denna dag!KRAMIZ!

2009-12-17 @ 13:53:24
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: olivia

AWESOME TRÖJA! :o



U WILL LOOK FA BU LOUS!

2009-12-17 @ 17:25:09
Postat av: SS

Härligt med snööö!! Ljusare och juligare är bra, eller hur?!

2009-12-18 @ 12:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0