alla hjärtans dag

jag glömde blogga igår!
så jag gör det nu

igår åkte jag och Mois in till gymmet på förmiddagen, solade och efter det åkte jag hem :)
där bemöttes jag av min familj som tog det lugnt och hade nyss ätit. Pappa mådde inte så bra, han är riktigt sjuk!
KRYA PÅ DIG

Jag fick en present av Pappa och Mamma, TACK SÅ MYCKET, en jättttefin present! :)

Här kommer den på bild.






och så fikade vi gott!
mamma hade gjort vaniljbullar :)



Och idag var vi på handledarkurs också, riktigt skönt att ha det avklarat! :)



HEJDÅ OCH TA HAND OM ER
peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

gött mooooos :D

fina bilder som ALLTID :D

nu blire twiiiiliiight och cocacola och godis kanske? :D:D

2009-02-15 @ 21:14:13
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: olivia

jag tkr att du borde ge mig lite vaniljbullar?

glad allahjärtansdagiefterskotttyp!

2009-02-15 @ 21:15:10
Postat av: SS

Ja fy vad synd det är om mig!!! Men man blir alltid på bättre humör när man läser Era bloggar.



HInner inte skriva m.......

2009-02-16 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0