Boda Borg och Fredag

Ja, vi var på Boda Borg i onsdags, jag och tjejerna :)
Det var riktgt roligt och mycket värt resan och pengarna eftersom att det absolut inte var dyrt!
Åka till Karlskoga på gymnasiebusskortet och 150 kr och så fick man stanna så länge man ville. Riktigt bra!

Här kommer lite bilder från dagen som bevis på att vi varit där och att vi hade kul!

 moa fixar första stämpeln!   Lisa och Malin kör en quickstep in till nästa rum/bana :)
Moa och Malin fixar en bana :D kulspel  Moa ställde upp på denna jobbiga bana! en beskrivning på en bana!

Ja, men vad mer kan man säga om denna dag, MYCKET BRA

Och idag, fredag den 20 februari har jag och Mois varit till gymmet, det gick brabra :)
Efter det åkte jag och pappa till parkhallen för att köpa mat och så var det billigt godis, 3.90! det blev mycket godis :)


Albin och hans kompis Anton har varit på fotbollsträning och Anton ska sova här.


Vi åt Potatisgratäng och Schnitzel till middag och det var riktigt gott. Vi tittade på Let's Dance.


Jag och mamma bestämde oss för att spela lite TP till filmen "När lammen tystnar".


Nu slår hjärtat fort till filmen så jag måste återgå

HEJSVEJSS

peace!

Kommentarer
Postat av: SS

Har Lammen tystnat nu?

Fyyy vilken grym film, men lika grymt bra tycker jag!



2009-02-21 @ 09:45:36
Postat av: Farmor

Tack för att vi fått "hänga mä" på Era äventyr! Ja, detta Boda Borg är ju vida känt för sina halsbrytande, men roliga(?) stationer. Inget latmansgöra, kan man förstå. Vi fick samtidigt ett mycket glatt överraskande, celebert besök av Din mysiga Syster och goa Mamma. Kanske kommer Du med nästa gång? Försök då att locka med Lillebror och Pappa också! Kram, kram...

2009-02-21 @ 09:47:32
Postat av: moa

såndär super-rea-på-godis var det på cityhallen också! :o såtypiskt.



dom tvingar ju en att köpa!

2009-02-21 @ 23:01:56
URL: http://moa-o.blogspot.com
Postat av: moa

och du,ja & marie såg ju lammen tystnar någongång på högstadiet.

kommer du inte ihåg den? :)

2009-02-21 @ 23:03:25
URL: http://moa-o.blogspot.com
Postat av: Marie

ja men det har jag oxå något minne av moa?! det är en grym film!



vilket mys-kalas ni hade då :) va kul!

2009-02-22 @ 23:16:18
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0