EN BRA DAG med en släng av huvudvärk

Idag har det varit en bra dag!
Dock med spänningshuvudvärk och illamående.
Ja, men i alla fall, så lunchade jag med Marie idag. Det var riktigt trevligt, vi åt på ett ställe som hette vardagsrummet.
Riktigt god mat och fika. Jag kom på nu tror jag att jag skrev det här i inlägget under, men det gör inget.. hoppas jag.


en true oldie på Marie och mig!

Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn för att fixa min blogg lite. Jag kände att den var så tråkig så jag ville ändra på den.

Jag ändrade tre saker. Eller jag ändrade två och la bara till en sak.

Jag gjorde en bild som "RUBRIK" !   Jag vart riktigt nöjd faktiskt, för att ha gjort allting själv så är jag väldigt nöjd!
Jag la till en klocka på höger sida under min profilbild. Också nöjd, det är coolt att ha en klocka där!
Sen la jag till ett youtube-klipp också. Den är rolig!

Ja, jag är ritigt nöjd med den här dagen! VERKLIGEN! :D

PEACEEE!


Kommentarer
Postat av: Marie

åh gooooood vilken "check" bild hahahh

2009-02-04 @ 22:22:10
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0