får inte glömma!

Idag fick jag och Moa G reda på att vi fick MVG på vår uppgift i Mediekommunikation.
Här kommer vår lärares kommentar om arbetet:


Ni har gjort en mycket bra film. Ni får fram ert budskap på ett klart och tydligt sätt. Ni stärker ert etos och även logos genom att använda er av statistik. Ni får fram patos genom de värdeladdade orden i kombination med de bilder ni visar. Ett bra och genomtänkt arbete.

Betyg. MVG


Jag kan inte säga mer än att vi är RIKTIGT nöjda.
Jag tänkte jag skulle lägga  ut arbetet eftersom att det var en film, men det är Moa G som har den.


GOD NATT OCH SOVGOTT!
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis Malin!

Det måste ha varit nåt jättebra, annars får man ju inte mvg!

Lycka till i fortsättningen med dina arbetsuppgifter och ha det så gott!

mormoro morfar

2009-02-04 @ 08:59:07
Postat av: moa

bara för att vi är bäääääst :D:D

2009-02-04 @ 10:03:01
Postat av: Farmor

Hugaligen vilket fint arbete och schysta bilder! Angeläget och viktigt budskap! Nåt att ta med Dej också när Du nu börjar planera för Ditt körkort. Fortsätt i samma stil och Ni gör en görbra insats! GRATTISKRAM båda! Från oss båda...

2009-02-04 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0