händelserik dag

IDAG

fotade vi i skolan till medieproduktionen, inte lätt att vara arg på beställning ><




♣ idrott i idrottshuset, innebandy och dodgeball. kul :)

♣ till gymmet efter det, gick bra!  sällskapet var nog det allra bästa




♣ hem med bussen som var smockad

ÄTA! mjölk med flingor från ICA med jordgubbar i, macka (subs) med skinka, tomat och peppar




♣ Jag fick mina kläder från Ellos idag också, allting satt BRA förutom byxorna som jag sydde in




En himla bra dag faktiskt. Tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Marie

mycket bra inlägg syrran!

najsig dag du haft då :D:D oooootrooligt bra :)

kläderna ser mycket lovande ut ;D:D:D

bra gjort, du är så duktigt <3

2009-02-11 @ 23:52:17
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Malin!

Vilka snygga kläder.....när får jag se dem på dej?

kram mormor

2009-02-12 @ 08:36:53
Postat av: moa

snygging kläder! :D

och sen är ju du super på gymmet.



- är det en fågel?

- är det ett plan?

- nej. det är malin som trampar förbrilt på träningscykeln!

2009-02-13 @ 19:34:23
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0