home from school.

Hej hallå!

Nu är det så att jag sitter hemma.
Jag åkte in som vanligt till stan, men efter ett tag började jag känna mig riktigt hängig.
Huvudvärk och illamående..
Jag stannade till lunch, som jag åt med Marie på "Vardagsrummet". Jättegod mat och fika!
Jag rekomenderar :)

Ja, sen så tog jag bussen hem och nu sitter jag här och bloggar lite. Jag ville ta efter min kära syster genom att lägga in ett youtube klipp. Jag hittade en jätterolig igår, men då när jag skulle lägga in den så slutade internet att funka.
Typiskt.

Men,
Här kommer det!  Enjoyyy everybody :)
Det är från programmet Sing-a-long i fall någon undrar.


Kommentarer
Postat av: Marie

SÅ fin din blogg är :D vad roligt! du är så duktig, men gjorde du den i photoshop, sa mamma något om ? :P

det är roligt med förnyelse, och speciellt när man jobbat o fixat med det själv :)



TACK för allt stöd och peppning! TACK för idag, betyder mycket för mig. Alltid roligt att vara med dig <3

2009-02-03 @ 22:23:30
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅÅÅHHHÅÅÅÅ ännu bättre ju :D:D vad roligt!

2009-02-03 @ 23:03:02
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0