JA, vad hände idag då

Jo, att när jag satt och skrev mitt första inlägg för dagen så kom pappa upp och frågade mig om jag hade lust att klättra i träd..
Jag förstod på en gång att det vad Saga som än en gång hade klättrat upp i ett träd.
När jag kom ut så sitter hon där i det faktiskt ganska så jättehöga trädet!
Pappa höll i stegen och jag klättrade upp och hämtade skrället, och det gick bra.

Efter det gick vi in och åt lite mat. Och efter det spelade jag och Albin tv-spel. Det var kul :)
Mamma och jag åkte till Marieberg för att ta syntest för mitt körkortstillstånd. Jag behöver inga glasögon.
Jag köpte mig tre nya plagg faktiskt, två tröjor och en tunika.


Jag hade tänkt mig att ha på mig den blåvita på onsdag då det blir Boda Borg med tjejerna!



Mamma körde mig till gymmet och där mötte jag Moa som satt och väntade på mig, SNÄLLA MOA<3
Det gick bra att träna, men det var jättemycket folk där.

Sen åkte jag hem och då skulle vi äta CREPES. Det var riktigt gott även om jag inte tycker det egentligen :)

FÖR ÖVRIGT LYSSNAR JAG PÅ  MANDO DIAO. OCH DEM ÄR RIKTIGT BRA!

peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha skrället! saggaton är en riktig buse hon :D

modig du va som hämtade henne tycker jag! vilket träd va det?



tre plagg sa du, men bara två å bilden :P är den andra en hemlis eler? :P creps med taco krydda is tha shit

2009-02-17 @ 15:54:34
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Håkan

Yepp - Mando Diao är riktigt bra!

2009-02-17 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0