monday, tired

Japp, idag har det varit måndag och den har varit soft.
Mycket energi har tagits både på gott och ont, för nu är jag supertrött!
Så jag tänkte bara skriva några rader och lägga ut riktigt fina bilder som mina jättabraiga päron har tagit.

I skolan idag hade vi svenska där vi fick prova på ett gammalt högskolprov från 2004, INTE lätt..
Efter svenskan hade vi Rörlig bild och vi redigerade vår skräckfilm, jag, Moa och Jessica.
Den blir nog rätt bra faktist :)
Jag har gymmat idag med Mois också, det var great, men jag orkade inte alls mycket idag! Det var ett minus,
annars gick det bra :)

Här kommer det lite bilder!
GODNATT
peace


Den här har pappa tagit, jag gillar den riktigt mycket, har fått med stjärnor och måne och träd och färgen på himlen är för cool!


Den här har mamma tagit, den är också riktigt från, fått med färgerna så bra.


Mamma och Marie var duktiga och skottade "garageuppfarten" idag, för HAND. Mycket bra :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Helt underbara bilder, överträffar nästan verkligheten. Tänk ändå att Ni allihop är så "haja" på att fota! Gläder mej! Håll ut med "gymmandet" alla dar är inte lika(varesig tråkiga eller roliga)men utan olikheterna vore det nog alltid trist! Eller? Kramiz! Ha dä`!

2009-02-10 @ 11:34:28
Postat av: Marie

haha fräsch tjej där med mamma, vem är det?



skönt att du kommit igång med gymmandet, snart omvandlas nog den negativa energin till positiv :)

2009-02-10 @ 13:05:11
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Marie

har du photoshopat bilderna?



ja den sista har du inte gjort det på, (det kunde du dock gjort men :D) haha men de andra?

2009-02-10 @ 13:07:01
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0