soft dag

Idag var jag i skolan som vanligt, från 08.30 till 11.30. Jag kan ju inte säga mer än att vi har mycket sköna fredagar.
Pappa kom och hämtade mig och Moa, skjutsade hem Moa och sen åkte vi till IKEA. Jag skulle checka speglar till rummet. Blev en riktig hit att åka dit, för vi hittade det vi sökte om man säger så. Så nu sitter det en ny spegel i mitt rum. Den kommer på bild snart.
Vi åt inne i själva Marieberg Köpcentret. Det var riktigt gott faktiskt. Jag tog en nacho-tallrik och pappa tog en kebabtallrik.
Mycket gott med mat i magen, annars klarar man inte av resten av dagen.

Vi kom hem och jag gick direkt upp och skulle sätta upp spegeln min. Jag tyckte det skulle bli så roligt.
När jag kollar hur lång och bred den är och så så gör jag ju mått på väggen för vart skruvarna ska sitta. Jag skruvar fast de två översta och det blir bra, sen.. när jag ska skruva fast dem längst ner så fick jag skruva i och skruva ut skruven kanske 4 gånger bara för att jag inte kan mäta rätt.. Jaja, vad gör man. Så nu, ungefär tre-fyra timmar efter att vi kom hem så sitter spegeln på plats!
SKÖNT

Nu är det pizzatajm, efter det ska jag lägga in bilderna :)

mat- 19.01 - 19.30

nu lägger jag in bilderna.


Lunch med pappa! :)




Spegeln på pelaren uppsatt :)



Och för dig Mormor, här är en utav klänningarna jag köpte nu senast! :)



Och här avslutar jag med min godisskål som det ska ätas mycket från den här fredagkvällen! :)


HEJDÅ OCH GODNATT
peace!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Trägen vinner och slutet gott, allting gott! Rummet Ditt får ju ny fräsch "frisering" lite då och då. Får snart komma och "inspektera"...Egentligen ville jag här och nu bara ge Dej VARM hjärtekram på denna hjärtedag, min lilla blomma!

2009-02-14 @ 09:53:26
Postat av: Marie

Whata lovely day sister! :) speglarna blev ju suuper ! skönt att ha oxå, så man kan se hela sig själv utan att behöva "böja sig" (som man gjorde med den silvriga spegeln du oxå har)



gött godis! magnus uggla eller? :)

2009-02-14 @ 12:40:35
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Det va väldans vad det bloggas nu för tiden:-)



SKITKUL, men det är ju nästan så man inte hinner med:)



Kram

2009-02-16 @ 17:42:07
Postat av: moa

snygggish spegeln! ochdu. du måste höra av dig, du brukar ju sitta på msn hjämt annars! :o

2009-02-19 @ 23:11:08
URL: http://moa-o.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0