Söndag och skola imorgon

Idag vaknade jag med att mamma kom upp med frukost på sängen. Mycket, mycket snällt och trevligt!


Min frukost! Riktigt bra frulliishh

Sen gick jag ner och spelade Guitar Hero med lillbrorsan. Det gick bra.. ganska i alla fall.

Senare åt vi lunch.

Efter det åkte jag, mamma och Albus till Ånnaboda för att åka lite pulka!
Det var ett tag sen man gjorde det. Det var roligt :)

Albin och jag :)








PULKA


Nu MÅSTE jag sova. För annars kommer jag inte upp imorgon bitttttii!

Godnatt och Sovgott

peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

vilken dag :) supersöndag!

åh så kul med pulka! eller? :D jeeehaa, kittlades det i magen något då?



BÄSTA med frulle på sängen oxå!

2009-02-23 @ 00:29:47
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh subs!

Lätt godaste brödet ^^

2009-02-23 @ 19:59:37
URL: http://allasvaranhoik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0