Tacogratäng och bra musik..

.. kan inte bli bättre än idag. När man har börjat skolan igen efter ett lov är alltid så himla segt.
Fast
Vi hade en ganska så lugn måndag ändå :)

Film på svenskan och fortsätta med skräckisen på rörlig bild.

När jag kommer hem frågar jag mamma om vi kan göra Tacogratäng och det kunde vi! Så jag blev riktigt glad.
Jag och mamma åkte till affären för att köpa grejerna till maträtten och sen var det bara för mig att ställa mig och laga till den.


Och efter en halvtimme i köket så är detta resultatet! pretty proud actually :)



Och här kommer det en låt som jag tycker är riktigt skön!



Här kommer en till skön låt med samma band. Snöat in lite på just detta band.



och med det så säger jag hejdå och önskar alla en trevlig vecka! :)

peace!

Kommentarer
Postat av: Lisa

TAAACK MANNEN!!!! dom är tvillingar och därmed systrar ! :D hihi. sanks again <3

2009-02-23 @ 22:31:17
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Marie

tack, hoppas din vecka blir riktigt najsig den med syrrän! :)



UR god sallad oxå! tacogratängen är ´ju alltid SÅÅ HIMLANS go! :D:D du är så bra på mat o så :)

2009-02-23 @ 22:46:18
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: moa

möjjjs!

ochdu. är det bara jag som inte kan se ljudklippen? ;o

2009-02-24 @ 21:07:35
URL: http://moa-o.blogspot.com
Postat av: SS

God mat i härligt sällskap! Kan inte önska mig mer, vilken kväll som helst.

Ni är bara för bra!!

Kram

2009-02-26 @ 14:43:20
Postat av: Mormor

Hej Malin!

Å, vad du är duktig på det mesta....

Laga god mat ,kan du komma långt med....

I ´resturangbranchen kanske?

Du får gärna komma hit och testa på oss....

kram mormor och morfar

2009-02-26 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0