vad ska hända idag

Jo, till att börja med ska nog jag och Mamma iväg och fixa syntest till kortkortstillståndet. Jag känner att det ska bli riktigt skönt att börja övningsköra nu, man kanske är lite "efter" med detta, men jag tycker inte att jag har någon bråttom precis.. med tanke på när jag fyller! -.- <-- det där föreställer en sån där gubbe som ser lite smått arg ut.

Sen så ska jag iväg och gymma med Mois, det blir najsiga bananazzzz. Kanske tar en litet bastning på det?
Ja, vi får helt enkelt vänta och se. Det jag vet är att det blir lite senare idag, ungefär vid 4-6.

Efter det ska jag nog hem och titta på en bra film eller så. Det blir nog brabra!

Och just det, det här är nog det första inlägget jag gör och säger vad jag ska göra idag och inte vad jag har gjort.
Aa, ibland får man ändra på sina sätt att tänka på.


en liten bild där jag tyckte att mitt hår såg långt ut :)

HEJDÅ
peace!


Kommentarer
Postat av: Marie

naaaajs baaanaanas :) låter som en go dag, hoppas vi ses sen :)



kanske vi kan kolla på twilight idag ist? :)

2009-02-16 @ 15:12:30
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Jag har fixat TV:n åt Er nu:-) Ni sa ju att ni kollat Fn/F7???!!!!!!!!!! typiskt......

Men nu funkar det iaf. Kolla Twilight osv.

Ps. Hoppas du såg bra på testen också:-)

Du har ju bevisligen ett skarpt fotoöga redan!

Kram

2009-02-16 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0