VÅR FILM!

Ja, så kommer då min och Moa Gs film vi gjorde på Mediekommunikationen! :D


Kommentarer
Postat av: Marie

MEN vilken bra film! Kunde ju lika gärna varit en reklam film för dont drink and drive eller liknande! proffsigt måste jag säga, oootroligt bra. jag är stolt över er :)

2009-02-04 @ 22:20:59
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Mkt braaaaaa!!!

Förstår varför den belönas med MVG!

Grattis och bra jobbat.

KRAM

2009-02-05 @ 14:51:21
Postat av: Mormor

Jättebra film tyckte morfar och jag.

Du/ni kunde ju få lite credit av nykterhetsrörelserna om ni får lägga ut den på deras reklam, tycker vi.

Kramar till en mycket duktig tjej!

2009-02-05 @ 15:58:43
Postat av: Adam

damn malin, det är du som jobbar på reklambolag för dont drink and drive right? satt å kollade på den och upptäckte att jag trodde att jag såg reklam på tv! good work there;)

2009-02-07 @ 01:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0