Viga tjejer!

Ja, så har jag och mamma överträffat oss själv med att vi kan stå i brygga. Varken jag eller mamma trodde inte att det gick. Förens jag provade på gymmet förra veckan tillsammans med Moa och när mamma provade idag. Det gick riktigt bra :)


Mamma's got it!



Lite sne kanske,men uppe är jag!



Albin var med på ett hörn han med :)


Kul när det går bra.

Och pappa kunde en fråga (som sannerligen var svår) på TP idag som både han och jag är stolta över.
ja som jag skrev..

Kul när det går bra.

Jag ska titta på klart på High School Musical 3 nu som än så länge är rätt bra.

Hejsvejjs

peace!

Kommentarer
Postat av: SS

Asch då, den va väl inte så svår:-) hahaha! Alla vet väl vad nobelpristagarna i litteratur heter??

Vet f-n inte ens vilket år det va men Coetzee tror jag det va iaf?



Vigaste familjen har man skådat.... Tur att jag och Marie inte var i närheten:))

2009-02-21 @ 21:51:29
Postat av: Marie

åååhhåjaa vilka brudar (inkl. albin)! viga som katten, kan dock hålla med om pappas sista kommentar. men det ska det bli ändring på.



nöjd med sportlovet annars? :)

LOVEU

2009-02-22 @ 23:20:28
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0