vilken dag!

Ja, idag gick jag upp kvart i sju. Det är riktigt jobbigt. Det är den där jäkla karlskogabussens fel!
Aa, men i alla fall. Jag fick åka med Marie in och blev avsläppt vid resecentrum där jag träffade Ebba och Alex.
Vi väntade på vår kära kvinnerstabuss till skolan.

Vi hade ingen idrott idag heller, så vi fick sluta halv tolv! Det är riktigt skönt vilket gjorde att jag kunde åka iväg och "luncha" med Marremarränggsvissss :) najsss.

Och idag har jag också gymmat, det gick riktigt bra!
Och så ska jag skryta lite för jag är stolt :)

2 x 20 på träningscykel med 2 min paus.
2 x 20 "situps" på maskin. Också paus.
Sen tränade jag ljumskarna,
Jag hann inte med så mycket mer innan jag skulle iväg igen på "uppdrag"

Jag får skjuts av Marie hem också efter att hon varit på bio med några i laget :)
JÄTTTESNÄLLT AV DIG MARIE!♥

När vi kommer hem är det "Made in Sweden" på tvn och mamma har lagat makaroner/spagetti och köttbullar.
Det var riktigt gott!

Nu är min dag över för jag ska gå och lägga mig så att jag klarar av morgondagen med en ny kurs tilllagd i schemat.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Marie

TUNG ÄR DU BRORSAN <3

2009-02-04 @ 22:53:26
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: SS

Kalasbra att Du är träningsflitig, jobbar och pluggar!!

Kul att Du kommit igång bra med 2009!!!!

2009-02-05 @ 12:32:12
Postat av: SS

Kalasbra att Du har inspiration och energi till både jobb, skola och träning!!

Stolt som en tupp är jag i alla fall1

BRA JOBBAT!!

2009-02-05 @ 12:34:34
Postat av: Mormor

BRA gjort Malin!

Med min kondition , har jag gått rask promenad i 45 min och något pass på gym , skulle jag inte orka....

kram mormor

2009-02-07 @ 14:59:06
Postat av: Esa

baaaby hur är det med dig? :D:D PUSSS

2009-02-07 @ 23:29:44
URL: http://ermeryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0