LURÖ

ja, men det är så här att jag orkar tyvärr inte lägga in fler bilder från dopet, men det var ju i alla fall dem viktigaste med på korten!
AWESOME.

men nu ska jag lägga in andra bilder, bilder från helgen som har gått!
Vi åkte till LURÖ med farmor, åke, P-O m. familj och alla vi i min familj förutom marie.
Det var skönt, dock var dem 15 sista minutrarna på båten bort från ön inte så mysiga, men det dög för allt annat som hänt överväger.
Här kommer då bilder från helgen.


mamma på båten till Lurö.



vänern! jag hatar fläckarna på bilden, det blir visst så när jag riktar kameran upp mot himlen. jag orkade inte redigera bort det.


på båten.


P-O fikar.


fika-tajm


albin badar.


badbruden och badkrukan.


mamma och jag.


KUBBDAGS! vi förlorade förstås första matchen när ann-marie är så bra på att pricka kungen innan någon utan dem tjocka.. fast vi är bra för det,


åke, farmor och albin, och mamma bakom kameran.

  klicka för stor bild. (på båda)


ann-marie och jag.


middag.


albin och pappa.

¨
hela köret! 


min mat, mycket god!


efterrätt, dock inte lika god som den ser ut -enligt mig.


efter maten gick emma, emil och jag ut och fotade.


skog och sjö.

fler bilder kommer imorgon (14/7) PROMISE! :D

peace!

nu kommer resten av bilderna.


sjön


emma & emil i en vattenpöl minsann


reflektioner.




emil.


emma.


plaskigt.


emma och jag.


emma och jag.

    klicka på bilden för att se den större.


vi körde lekar, här har vi 5 mariekex i munnen och ska vissla "kan du vissla johanna". gick mycket bra...

 
snurra runt mariekexet utan att ha sönder det.


pricka pennan i flaskan.


flygplanskast.


längst tidningsremsa.


fika i väntan på båttur hem.


sista bilden får bli min favvo, jag tror i alla fall att det är min favvo!

GODNATT & SOVGOTT ALLESAMMENS.

peace!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Malin!

Vilka bilder, och den med spegelbilden i vattenpölen, den VAR SÅ HÄFTIG, att den skulle du skicka in och tävla med...

Ja, att ni hade kul, är inte att ta miste på!

Vilka härliga tävlingar, något att ta efter...

Och ni hade ju "iallafall tur med vädret" till skillnad för morfar och jag som hade skyfall i nästan tre dar på Årjängstravet!

Bamsekram till dej! och de övriga i familjen.

mormor

2009-07-15 @ 11:25:41
Postat av: SS

Spegelpölen är faktiskt riktigt bra!

Kul hadde vi hela tiden och lite lugn och ro blev det ju tid till oxå.

Vädret är ju inget att göra med, och det behövde vi ju inte heller:-)



SS

2009-07-15 @ 15:22:08
Postat av: Farmor

TACK Malin för denna bildkavalkad! Självklart (med risk för att Du tycker jag tjatar) ska`Du skicka in FLERA av Dina bilder. "vattenpölen" är självskriven, likaså insekten i blomman, men s.s. ännu flera! Jag tar med mej adress till den lokala fototävlingen jag nämnt! Du är bara så himla duktig med Din kamera.Kramizar från oss som blev så upp-passade på Lurö!

2009-07-15 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0