a visist to the dentist

Jag åkte in till tandläkaren idag, och som jag skrev innan så hade jag ju skrivit mycket och ganska bra för en gång skull och så bara försvinner allt för att blogg.se cp:ar sig totalt. så sjukt störande.

i alla fall så åkte jag dit, den skulle borra och greja i tänderna så det var ju bara att lägga sig ner och försöka lägga tungan rätt och inte svälja för mycket.
det gick bra och dem tyckte också det. Jag ska tillbaka dit igen på onsdag för att fixa den tredje och sista tanden :)

och btw (by the way, för er äldre) så måste ju tandläkarbesök nästan vara en av de tråkigaste besöken man kan göra. eller? det tycker jag i alla fall.
tänk liksom, man kommer dit, sitter och väntar på sin tur och sen får man gå in och sätta sig i stolen. man åker ner, dem ber en att öppna munnen och gapa stort.. förr var man ju mer spänd och lite smått nervös för att det skulle göra ont.
nu, det enda man gör är att ligga där och försöka visa med miner att man förstår vad dem säger och bla bla bla..
jag tänkte verkligen på det idag, det är så himla uttråkande! så himla!! gud, jag somnade nästan. fast sen så kom jag på mig själv. plus att jag hatar att blunda när jag är hos tandläkaren, jag har provat ett antal gånger men det faller mig inte in.

i alla fall, nu har jag ett snyggt hål(som är fylld med plast eller vad det är) som man hela tiden känner på.  

tandläkarbesök = tråkiga



här kommer lite sköna låtar :D





peace!


Kommentarer
Postat av: SS

Du får väl lyssna på musik hos tdl nästa gång. Bra låtar tycker jag också. U2 låten är ju en riktigt typisk U2:are.

2009-06-18 @ 10:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0