It´s alive..

eller kanske inte egentligen, men jag säger såhär:
har man ingenting att blogg om, då gör man inte heller det.

men nu ska jag blogga.
jag njuter för FULLT av sommarlovet, även om det faktiskt inte känns som att vi har sommarlov.
vädret är sämst och man känner inte av sommaren.
jag har också bestämt mig för att sälja min peace and love biljett. det blir bäst så.

och nu vill jag lägga ut lite bilder, men jag har inga.. så det får väl bli någon som jag redan har lagt ut.
eller inte, vi får se helt enkelt.


albin och mamma (albins bilder)


haha, felix och albin (albins bilder)


älskar den här bilden på johanna och albin

 
sötisar


boris var visst lite nyfiken på paprikan..


best siblings


hjärta


BÄSTA BILDEN EVER <3

nu ska jag gå ner och äta... DUMDUMDUM... tralallalalal

T A C O S! i looooe it.

peace!

Kommentarer
Postat av: Lisa

OCH JAG ÄLSKAR O ¨HA DOM I MIN BLOGG! hahah :D they're too cute! ... like you :'D

2009-06-12 @ 21:37:02
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: SS

Lika som tusan på rödhårsbilden tycker jag?!

Bloggetti,bloggettti bloggg.



Kram

2009-06-13 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0