MIDSOMMAR

nu äre midsommar och det är nästan fullt hus. fast nää. mer typ, fullt hus med MUSIICA! för jag poppar som tusan på ljudanläggningen vi har medans mamma och pappa är borta ^^ hehe.

muy bíen!

i alla fall, så ska vi nog fira lite här hemma med gamla vanliga traditions maten, och Jenny, Maries kompis är här också, hon firar med oss :) kul. dem ska iväg sen till en kompis och parta lite. och jag ska iväg till garphyttan med mina kompisar! det blir nog mycket kul :)

HÄÄRÅÅ!



gubbar is the shit!

peace!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hm.....snålvattnet rinner...med tanke på dom för oss uteblivna gubbarna på midsommarafton...Men det var fint på Knutsbols hembygdsgård! Må väl tösa´mi`!

2009-06-22 @ 10:58:53
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: SS

"Gubbar is the shit."

Sist jag hörde nåt så va man vist gubbe vid 40+:-)

Så jag tillhör förmodligen "the shit"?



Jordgubbarna var däremot mkt goda, men priset (50sek/kg) är för jv...ligt!!!



Kram

2009-06-23 @ 00:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0