mysthursday

nu sitter jag här och lyssnar på moto boy!
han är fruktansvärt bra och hans röst är mycket lugnande, till och med mamma tycker det.
så jag sitter här och mamma skurar, vi myser lite. fast på olika sätt. tillsammans fast ändå inte.
typ.

vi ska titta på film sen, och inte vilken film som helst, utan en film som är på marie och mig när vi är småttingar.
det är så roligt när det går långt mellan gångerna. man har glömt bort och då påminns man!
underbart.

och albin är iväg till affären och köper godis! snällaste brorsan alltså<3



peace!

Kommentarer
Postat av: deewie

myser tillsammans men ändå inte alltså... haha nice :D



håller faktiskt med om moto boy :o riktigt skön musik. fast det blir ju ännu bättre med titiyo typ (if only your bed could cry)? :p

2009-06-19 @ 01:54:25
URL: http://deewie.blogg.se/
Postat av: Farmor

Vilka skööööna badbruttor, bild från Lillsjön??? GLAD MIDSOMMAR min sköna!

2009-06-19 @ 09:13:27
URL: http://bloggtantfnizz.bloggsida.se
Postat av: Anette

Ja, nu blev det ju inte den filmen vi hade tänkt, för vad gör man när tekninken inte fungerar...? Men det blev en annan - Pirates of the Caribbean. 3:an om jag inte minns fel. Så lite mys tillsammans blev det iaf.

Härlig bild förresten! Lite sol och värme här i Svedala skulle inte skada. Det är ju faktiskt slutet på juni....

Hoppas att din midsommaraftons kväll/natt blev lite bättre sen efter att jag släppt av dig...Älskar dig!

Kram mamsen

2009-06-20 @ 02:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0