JAG BLIR SÅ HIMLA ARG!!!!!!!

ja, nu har det blivit sådär att man har skrivit allt, är klar och hela kitet, och jag hade skrivit rätt mycket ändå..
så klickar man på spara och publicera och det KOMMER INGET och det enda som syns när man klickar på inlägget är bara NÅGRA FÅ meningar kvar av hela inlägget.. jag blir så arg att jag nästan kastar iväg datorn!!

det är så himla sugiiiiiigt!!

just när jag också har tänkt att nu ska jag blogga, aa men då är det ju självklart att det ska bli fucked up istället.
mm. die, DIE blogg.se.


Kommentarer
Postat av: SS

Lugn och fin nu! Det finns värre saker i livet. Men nog blir jag lite nyfiken på vad som inte kom med pga trassel med tekniken?!!

Kram

2009-06-18 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0