värmlandsbro :)

Japp, idag så åkte hela familjen iväg till Värmlandsbro för att fira morbror Anders som fyllde för ungefär en vecka sen.
Jätteroligt att vi kunde åka allihopa samtidigt för en gång skull. Det är väl inte så ofta det blir att man bara åker några i famlijen,men ibland så blir det att någon har något annat planerat sen en tid tillbaka.
Men ja, vi firade alltså Anders som fyllde 31 år. Stora killen nu.. haha

Det var mycket trevligt och han blev nog glad över presenten, jag tror tyvärr att jag inte fick någon bild på han och presenten men det var i alla fall en t-shirt och en vct-jack/tröja tror jag. Mycket kul att han tyckte om det :)

Och så självklart lite bilder från dagen :)

DEN GODA TÅRTAN



nu är lördagen slut och söndag har¨påbärjats.. suck!
storstäda och tagga skolan..

Härlig dag föresten!!!!! :)

peace!

Kommentarer
Postat av: Marie

SCHYSSTA BILDER! du är grrrrrrriiimmmmm på att fota alltså! det har jag aldrig sagt förrut och det är väl ingen mer som kommer skriva det! haha



men det är ju bara sanningen! du är född fotograf my sista :) LOVE UU A LOT <3 tack för en fin dag hela familjen

2009-03-22 @ 10:29:38
URL: http://mariestahlberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Malin!

Du är verkligen bäst när det gäller....

Vilka bilder.....

Mest gladde morfar och jag oss åt att ni kom, hela familjen!Ha nu en bra skolvecka!

Kram mormor

2009-03-22 @ 14:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0